Zwroty i reklamacje
Zwrot
Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni liczone od dnia otrzymania zamówionego towaru. NIE ROZPATRUJEMY ZWROTÓW KTÓRE ZOSTANĄ DO NAS NADANE PO TERMINIE. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy.
Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu. Zwrot nie zostanie uznany jeśli towar nie będzie pełnowartościowym towarem, będzie nosił ślady użytkowania, wyraźny zapach, plamy bądź nie będzie posiadał metek.
Nie zostanie rozpatrzony zwrot towaru który wyraźnie nie nadaje się do ponownej odsprzedaży. O takiej sytuacji niezwłocznie poinformujemy klienta, przedstawiając mu zdjęcia towaru bezpośrednio wyjętego z paczki ze zwrotem.s
ZWROT DOKONYWANY JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE NA PODSTAWIE PARAGONU DOŁĄCZONEGO DO PACZKI (przypinany jest do karty z podziękowaniem za zakupy) WRAZ Z FORMULARZEM ZWROTU. BRAK PARAGONU I FORMULARZA W PACZCE ZWROTNEJ, JEDNOZNACZNY JEST Z ODRZUCENIEM ZWROTU. NIE PRZYJMUJEMY FORMULARZA ZWROTU NADESŁANEGO PRZEZ E-MAIL. FORMULARZ MUSI BYĆ DOŁĄCZONY DO PACZKI ZE ZWROTEM.
Nie podejmujemy od kuriera zwrotów nadanych w workach na śmieci, reklamówkach.
Podejmujemy zwrotu nadane w oryginalnym opakowaniu w jakim konsument otrzymał towar.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są w dokładnie taki sam sposób i na to samo konto, z którego klient dokonał wpłaty.
Jeśli konsument dokonał płatności za pośrednictwem PayPo, zwrot środków nastąpi do PayPo.
Gdzie odesłać zwrot?
Zwrotu dokonaj na adres:
MIFIFI NATALIA SKALSKA JANOWICZ
POKŁADOWA 24
84-120 WŁADYSŁAWOWO
Czy muszę posiadać dowód zakupu aby dokonać zwrotu?
Zwrot uznany będzie jedynie w przypadku posiadania dowodu zakupu, który dołączany jest do wysyłanego towaru.
Jakiej formy wysyłki mogę użyć przy zwrocie?
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem. Również nie podajemy paczkomatu do którego można wysłać przesyłkę. Paczkę można nadać jedynie na adres naszej siedziby.
Jak szybko dostanę zwrot środków na konto?
Zwrot dokonanych płatności realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas zwrotu produktu. Jeśli nadałeś przesyłkę poleconą – w trackingu możesz sprawdzić kiedy dokładnie znalazła się u nas i od tego dnia liczyć 14 dni.
Formularz zwrotu
Tutaj możesz pobrać formularz zwrotu. Wydrukuj go, wypełnij i podpisany dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami.
Wymiana
W przypadku otrzymania towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem, skontaktuj się z nami niezwłocznie. Zlecimy odbiór paczki, pokrywając koszty przesyłki.
W przypadku chęci wymiany towaru na inny rozmiar lub produkt zastosowana jest procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru.
REKLAMACJE
Tutaj możesz pobrać formularz reklamacji. Paczki wysyłane na koszt adresata, za pobraniem lub do paczkomatu nie są przyjmowane.
Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, koszt zostanie zwrócony.